Czy wiesz, że w trakcie pionowego nurkowania prototyp uzyskał prędkość lotu 829 km/h?

Opis techniczny samolotu F4U-1 (podwozie)

Podwozie klasyczne składało się z kół i goleni zamontowanych do dźwigara głównego i wciąganych do tyłu komory w centropłacie, z równoczesnym obrotem kół o 90 stopni (koła układały się płasko w komorach). Goleń małego kółka Ogonowego obracała się o 360 stopni i była także wciągana całkowicie w kadłub, a po jej wciągnięciu kółko ogonowe wystawało częściowo ze swej komory, przy czym za jego wystającą częścią znajdowała się niewielka owiewka aerodynamiczna. Każdą komorę podwozia głównego zamykały podwójne drzwi. Rozstaw kół podwozia wynosił 3,68 m. Koła podwozia głównego z oponami wysokociśnieniowymi miały wymiary 813 mm x 203 mm i były wyposażone w hamulce hydrauliczne, a kółko ogonowe, wykonane z pełnej gumy, 317 mm x 114 mm.