Czy wiesz, że końcówki płatów Corsairów (poczynając od wersji Corsair Mk. II) skrócono o 0,4 m, ponieważ hangary brytyjskich lotniskowców były niższe od amerykańskich, dzięki czemu myśliwce w hangarach mogły mieć złożone skrzydła?

Galeria F4U-6

foto Prototyp wersji szturmowej AU-1.
foto Seryjny myśliwiec AU-1.
foto AU-1 w locie nad Dallas w 1952 roku. Zwraca uwagę czarny matowy panel przed kabiną.
foto AU-1 z VMA-323, uzbrojony w 6 bomb po 250 funtów, jedną 'piędziesiątkę' i jedną bombę tysiącfuntową, Korea, 20 lutego 1953 roku.
foto AU-1 (BuNo 129401) z VMA-323 na lotnisku Chin Chan, przełom 1952 i 1953 roku.
foto AU-1 z AES 12 (Aircraft Engineering Squadron) z Quantico, MCAS El Toro, Kalifornia, 1957 rok. Samolot po zmianie malowania samolotów szturmowych.